دوره 22، شماره 234 - ( 8-1390 )                   جلد 22 شماره 234 صفحات 79-75 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلیمیان حسین، وحیدزاده مصطفی. جایگاه استراتژ یهای محصول و ظرفیت در استراتژی کسب و کار. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1390; 22 (234) :79-75

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-100-fa.html


، Salimian135132@yahoo.com
چکیده:   (5533 مشاهده)
محتوای استراتژی عملیات بیان کننده موضوعات استراتژیک حوزه عملیات است و مدیران عملیات باید برای آن تصمیمامی اتخاذ نمایند. برای این کار، ضروری است، ابتدا محتوای استراتژی عملیات در قالب حوزه های تصمیم گیری استراتژیک مورد شناسایی قرار گیرند. از جمله حوزه های عملیات که سازمان درباره آنها تصمیمات استراتژیک اتخاذ می نماید، محصول و ظرفیت است. در این مقاله این دو حوزه تشریح و انواع استراتژیهای مطرح در آن بررسی و راهنمایی هایی جهت ارتباط آنها با استراتژی کسب و کار ارائه می گردد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1391/2/31 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb