دوره 23، شماره 246 - ( 8-1391 )                   جلد 23 شماره 246 صفحات 41-36 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دوست محمدی حمیدرضا، شهریار شاه حسینی هادی، کریم زادگان مقدم داود. افزایش بهره وری سازمانی به کمک راه کارهای سیار (مطالعه موردی: شرکت ارتباطات سیار ایران). ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (246) :36-41

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1095-fa.html


شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه فناوری اطلاعات ، hr.doostmohammadi@mci.ir
چکیده:   (6001 مشاهده)
راهکار سیار رویکرد جدیدی است که در کشورهای توسعه یافته برای بهبود بهره وری یک سازمان توانمند شده با فناوری اطلاعات بکار گرفته می شود. این راهکار در پاسخ به مشکلاتی است که استفاده انحصاری از فناوری اطلاعات در واحدهای مختلف سازمانی موجب می‌شود و می تواند موجب کاهش هزینه، افزایش کارایی کارکنان، افزایش رضایت مشتریان، مدیران و سایر ذینفعان سازمانی شود. در این مقاله سعی شده نقش سرویس های ارزش افزوده تلفن همراه به عنوان راهکاری تکمیلی برای بهبود بهره وری سازمانی در سازمان مورد مطالعه مورد بررسی قرار گیرد. استفاده از تجربه کشورهای توسعه یافته برای ارائه یک دید کامل مدیریتی (تحلیل هزینه/سود) از منافع بکارگیری این راهکار در کلیه کسب و کارهاست.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1392/4/25 | پذیرش: 1392/4/30 | انتشار: 1392/4/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb