دوره 23، شماره 251 - ( 2-1392 )                   جلد 23 شماره 251 صفحات 45-42 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

عیسی‌خانی احمد. تعلق‌خاطر کارکنان عنصر مفقوده حیات سازمانی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1392; 23 (251) :45-42

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1125-fa.html


دانشگاه تربیت مدرس تهران ، a.esakhani@gmail.com
چکیده:   (4941 مشاهده)
شرایط رقابتی حاکم بر بازار رقابت، منابع انسانی را به تنها منبع کسب مزیت رقابتی پایدار تبدیل کرده است. مطالعات نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که از منابع انسانی خود به نحو مطلوب و بهینه استفاده می‌کنند نتایج عملکردی خوبی نیز از خود نشان می‌دهند. نتایج انبوه مطالعات انجام شده در خصوص تعلق‌خاطر کارکنان نشان می‌دهد که تعلق‌خاطر کارکنان در سازمان‌ها از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست. در عین حال نتایج پژوهش‌ها حاکی از این است که کارکنان دارای تعلق‌خاطر دارای بهره‌‌وری بالایی هستند و وجود نسبت بالایی از این گروه کارکنان در سازمان، تاثیرات مثبتی بر نتایج کسب و کار دارد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1392/4/30 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb