دوره 24، شماره 252 - ( 3-1392 )                   جلد 24 شماره 252 صفحات 80-87 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

اقتراح: فروش و بازاریابی در شرایط رکود و بحران. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (252) :80-87

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1262-fa.html


چکیده:   (3477 مشاهده)
در اقتصاد کلان، کاهش مستمر در فعالیت های‌ عمومی کسب‌وکارها را کسادی می نامند. سه نیم‌فصل یا دو نیم سال پی در پی کاهش درآمد ناخالص داخلی ایجاد می شود و در این دوران است که کاهش معنی دار در چهار عامل تولید، درآمد، اشتغال و تجارت در اقتصاد ایجاد می شود. این دوره معمولاً حداقل بین ۶ ماه تا یکسال است. رکود نیز در اقتصاد به دوره کسادی طولانی گویند که در چرخه اقتصادی دره بین دو قله رونق اقتصادی را رکود می دانند. اینکه شما در دوره رونق اقتصاد خوب بفروشید و احساس کنید بازاریابی خوبی داشته اید خیلی کار عجیبی نبوده است، هنر مدیران فروش و بازاریابی در شرایط رکود و بحران است که خودش را نشان می دهد. در این شرایط چه باید کرد؟ شما به عنوان مدیر بازاریابی و فروش و یا مشاوره این حوزه چه خواهید کرد و یا چه توصیه ای به مدیران خواهید داشت؟
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/5/23 | پذیرش: 1392/5/23 | انتشار: 1392/5/23

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb