دوره 24، شماره 253 - ( 4-1392 )                   جلد 24 شماره 253 صفحات 55-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب‌و‌کارهای کوچک: نگاهی دوباره به زیربناهای یک برنامه‌ریزی استراتژیک موفق برای کسب و کارهای کوچک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 24 (253) :55-56

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1272-fa.html


، gholizadeh.ir
چکیده:   (4248 مشاهده)
همه می‌دانیم که برنامه‌ریزی استراتژیک موفق، چرا برای سازمان ضروری و مفید است و در عین حال، برنامه‌ریزی استراتژیک نادرست چه بلاهایی می‌تواند بر سر سازمان بیاورد. اما سؤال این‌جاست که برنامه‌ریزی استراتژیک موفق، دارای چه ویژگی‌هایی است؟ این ویژگی‌ها موضوع مقاله‌ا‌ی است که توسط رابرت سیلورمن، مشاور شرکت‌های فهرست فورچون ۵۰۰ نوشته شده است. از نظر نویسنده‌ مقاله، ۱۰ ستون اصلی یک برنامه‌ریزی استراتژیک موفق به قرار زیرند:
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1392/5/26 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb