دوره 23، شماره 248 - ( 10-1391 )                   جلد 23 شماره 248 صفحات 80-78 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

حافظ سید محمود، روستا امید. استراتژی بازاریابی (بخش سوم). ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (248) :78-80

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1323-fa.html


مدیر برنامه ریزی بازاریابی شرکت نوند ندای آسیا ، mahmoud.hafez@navand.co
چکیده:   (4357 مشاهده)
همان گونه که در بخش های اول و دوم این مظلب خواندید ، قرار است در هر شماره تدبیر به چند پرسش از یکصد پرسش اساسی برای توسعه یک استراتژی موفق در حوزه بازاریابی پاسخ داده شود. در این بخش که سومین بخش از مطلب راهبر‌دهای بازاریابی است، چند پرسش دیگر همراه با پاسخ که در حوزه توسعه استراتژی‌های بازاریابی مطرح شده‌اند، ارائه می‌شود.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/6/5 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb