گروه مدیریت دانشگاه گیلان، ، Dr.malekakhlagh@Yahoo.com
چکیده: (5315 مشاهده)
تعدادی از مطالعات نشان دادهاند که کودکان نقش مهمی را برای انتخاب محصولات ایفا میکنند. ما در این مقاله در ابتدا فرایند کلی تصمیمگیری خرید و عوامل موثر بر آن را بیان کرده، سپس کودک را به عنوان عامل اثرگذار بر فرایند تصمیمگیری خرید مطرح کردهایم. در ادامه تعدادی از عواملی را که روی درخواستهای خرید کودک موثر است از جمله سن، محصول، موقعیت را نام برده و نحوهی اثرگذاری هر یک را تشریح نمودهایم ودر پایان به تعریف عوامل اثرگذار بر واکنشهای والدین نسبت به کودک پرداختهایم.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1392/6/9 | پذیرش: 1392/6/9 | انتشار: 1392/6/9