دوره 23، شماره 241 - ( 3-1391 )                   جلد 23 شماره 241 صفحات 60-55 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ملک اخلاق اسماعیل، بنام نینا، حسینی چگنی الهام. نفوذ کودک بر فرایند تصمیم‌گیری خرید خانواده. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (241) :55-60

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1355-fa.html


گروه مدیریت دانشگاه گیلان، ، Dr.malekakhlagh@Yahoo.com
چکیده:   (5402 مشاهده)
تعدادی از مطالعات نشان داده‌اند که کودکان نقش مهمی را برای انتخاب محصولات ایفا می‌کنند. ما در این مقاله در ابتدا فرایند کلی تصمیم‌گیری خرید و عوامل موثر بر آن را بیان کرده، سپس کودک را به عنوان عامل اثرگذار بر فرایند تصمیم‌گیری خرید مطرح کرده‌ایم. در ادامه تعدادی از عواملی را که روی درخواست‌های خرید کودک موثر است از جمله سن، محصول، موقعیت را نام برده و نحوه‌ی اثرگذاری هر یک را تشریح نموده‌ایم ودر پایان به تعریف عوامل اثرگذار بر واکنش‌های والدین نسبت به کودک پرداخته‌ایم.
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: تصمیم گیری خرید، والدین، کودک.
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/6/9 | پذیرش: 1392/6/9 | انتشار: 1392/6/9

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb