:: دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) ::
جلد 22 شماره 232 صفحات 33-41 برگشت به فهرست نسخه ها
برون سپاری فرایند تجارت
یاسر جباری سلوکلو، علی اصغر نوری‌زاده
چکیده:   (5582 مشاهده)
در محیط تجاری امروزی برون سپاری به امری بدیهی و رایج تبدیل شده است. علاوه بر سازمانهای خصوصی، سازمانهای دولتی نیز در این زمینه تلاش چشمگیری به نمایش گذاشته اند. به دلیل انباشت اطلاعاتی در این زمینه، مدیرای که برای اولین بار با فرصتهای برون سپاری مواجه می شوند نمی توانند به راحتی اطلاعاتی مفید و راهگشا در این زمینه بدست آورند. مقاله حاضر با مطالعه هدفمند ادبیات برون سپاری در زمینه مدلها، عوامل موثر در تصمیمات، استراتژیها، مزایا و مشکلات آن، از انباشت اطلاعاتی در این زمینه بهره می گیرد و اطلاعاتی ساختارمند و کاربردی ارائه می کند؛ که می تواند مدیران را در تصمیمات برون سپاری و انتخاب استراتژی مناسب برای فعالیتها و اقدامات مربوط در سازمان یاری کند. بنابراین، متدولوژی تحقیق بر مرور ادبیات مبتنی است که بیشتر آنها اخیرا به رشته تحریر درامده است.
دریافت متن کامل
واژه‌های کلیدی: برون سپاری، فرایند، انباشت اطلاعات، استراتژی، منبع یابی، تصمیم گیری
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۱/۴/۱۷ | پذیرش: ۱۳۹۲/۴/۱۵ | انتشار: ۱۳۹۲/۴/۱۵
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


جباری سلوکلو یاسر، نوری‌زاده علی اصغر. برون سپاری فرایند تجارت. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1390; 22 (232) :33-41

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-196-fa.html



دوره 22، شماره 232 - ( 6-1390 ) برگشت به فهرست نسخه ها