دوره 25، شماره 264 - ( 6-1393 )                   جلد 25 شماره 264 صفحات 52-51 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب‌وکار: تجربه مشتری: مزیت رقابتی شرکت‌ها. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (264) :51-52

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2126-fa.html


چکیده:   (3629 مشاهده)
معمولا عامل اصلی خرید برای انسان‌ها رفع یک نیاز است؛ نیازی که باید به شکلی توسط یک عامل بیرونی به آن پاسخ داده شود. به این ترتیب، افراد برای رفع این نیاز به‌دنبال راه تحقق آن می‌گردند و آن را در قالب یک محصول یا خدمت کشف می‌کنند. عامل بعدی، کسب اطلاعاتی درباره آن محصول یا خدمت است: .....
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1393/6/3 | پذیرش: 1393/6/3 | انتشار: 1393/6/3

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb