دوره 25، شماره 265 - ( 7-1393 )                   جلد 25 شماره 265 صفحات 58-57 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: کاهش ریسک نوآوری با انتخاب بازار گوشه ای. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (265) :57-58

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2179-fa.html


چکیده:   (3727 مشاهده)
وقتی از ایده کسب و کار صحبت می کنیم، دو مفهوم بازار و مشتری نیز در آن مستتر هستند. در فضای کسب و کار و فعالیت اقتصادی هر ایده نوآورانه ای باید به خلق و فروش محصول/خدمت در دنیای واقعی ختم شود....
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1393/7/5 | پذیرش: 1393/7/5 | انتشار: 1393/7/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb