چکیده: (3108 مشاهده)
در سالهای اخیر؛ توانایی مواجهه با مسائل پیچیده با مسائل پیچیده کسب و کار و تصمیم گیری درست که در آن منافع ذینفعان به همراه مسائل فرهنگی؛ ارزشی و اجتماعی در نظر گرفته شوند؛ به موضوعی حیاتی تبدیل شده است. با پیچیده تر شدن ارتباطات فردی و سازمانی و دسترسی سریع به اطلاعات در محیط های پر رقابت سازمان ها؛ اهمیت مسئله فوق دوچندان شده است. در چنین فضایی است که تصمیم گیری اخلاقی مطرح می شود. بهبود تصمیم گیری اخلاقی در سازمان به درک و شناسایی چگونگی تصمیم گیری افراد در محیط کار مربوط می شود.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
عمومی دریافت: 1393/8/25 | پذیرش: 1393/8/25 | انتشار: 1393/8/25