دوره 25، شماره 266 - ( 7-1393 )                   جلد 25 شماره 266 صفحات 62-60 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش: نامگذاری برند یک معادله؛ چند مجهول. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (266) :60-62

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2256-fa.html


چکیده:   (2534 مشاهده)
هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است؛ نام تجاری اهمیت بسیاری می یابد. یک نام مناسب می تواند یک کسب و کار را به اوج ببرد و یک نام نامناسب می تواند شرکت را به قعر بکشاند. نام تجاری باید انتقال دهنده تجربه؛ ارزش و وجه تمایز محصولات و خدمات باشد. ....
متن کامل [PDF 138 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1393/8/25 | پذیرش: 1393/8/25 | انتشار: 1393/8/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb