دوره 25، شماره 267 - ( 8-1393 )                   جلد 25 شماره 267 صفحات 30-27 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

فرقانی علی. ظهور یک نقش جدید: تکنولوژیست ارشد بازاریابی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1393; 25 (267) :30-27

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2294-fa.html


چکیده:   (2336 مشاهده)
بازاریابی به گونه ای شتابان در حال تبدیل شدن به یکی از وابسته ترین کارکردها به تکنولوژی است. در سال 2012 شرکت مشاوره ای گارتنر پیش بینی کرد که در سال 2017 تکنولوژیست ارشد بازاریابی وقت بیشتری را در مقایسه با مدیر ارشد اطلاعات صرف تکنولوژی خواهد کرد...
متن کامل [PDF 710 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1393/9/24 | پذیرش: 1393/9/24 | انتشار: 1393/9/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb