چکیده: (2473 مشاهده)
مبحث اخلاق در کسب و کار ارتباط مستقیم با مدیریت اعتبار سازمانها
و شرکتها دارد. در واقع، وجود معیارهای اخلاقی در یک برند باعث
افزایش قدرت آن م یشود و رفتارهای غیراخلاقی یک برند باعث از بین
رفتن بخش زیادی از اعتبار و دارای یهای نامحسوس آن خواهد شد. این
موضوعی است که بارها در عرصه ناکارآمدی کیفی یا عدم پایبندی به
تعهدات و حتی در عرصه رسوای یهای شرک تهای دان هدرشت خودنمایی
کرده و سبب از بین رفتن برند شرکت شده است.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مدیریت منابع انساني دریافت: 1393/11/8 | پذیرش: 1393/11/8 | انتشار: 1393/11/8