دوره 25، شماره 269 - ( 10-1393 )                   جلد 25 شماره 269 صفحات 49-48 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

شفیعی شهریار. اخلاق حرفه ای: انتخاب یا الزام؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (269) :48-49

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2409-fa.html


چکیده:   (2473 مشاهده)
مبحث اخلاق در کسب و کار ارتباط مستقیم با مدیریت اعتبار سازمانها و شرکتها دارد. در واقع، وجود معیارهای اخلاقی در یک برند باعث افزایش قدرت آن م یشود و رفتارهای غیراخلاقی یک برند باعث از بین رفتن بخش زیادی از اعتبار و دارای یهای نامحسوس آن خواهد شد. این موضوعی است که بارها در عرصه ناکارآمدی کیفی یا عدم پایبندی به تعهدات و حتی در عرصه رسوای یهای شرک تهای دان هدرشت خودنمایی کرده و سبب از بین رفتن برند شرکت شده است.
متن کامل [PDF 153 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1393/11/8 | پذیرش: 1393/11/8 | انتشار: 1393/11/8

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb