دوره 25، شماره 269 - ( 10-1393 )                   جلد 25 شماره 269 صفحات 53-52 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: استراتژی برندسازی دیجیتال. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (269) :52-53

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2411-fa.html


چکیده:   (2753 مشاهده)
بزر گترین، موفق ترین و ثروتمندترین شرکتها، شرکتهای صاحب برند هستند. برندها انتخاب اول مشتریان برای خرید محسوب میشوند. برندها هویت یکتای یک کسب وکار را مشخص میکنند و آن را از رقبا متمایز میکنند. اهمیت برندسازی برای موفقیت کسب و کارها
متن کامل [PDF 228 kb]   (3 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1393/11/8 | پذیرش: 1393/11/8 | انتشار: 1393/11/8

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb