دوره 25، شماره 270 - ( 11-1393 )                   جلد 25 شماره 270 صفحات 58-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کارهای: بهینه کاوی مدل های کسب وکار برای موفقیت کسب وکارهای کوچک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1393; 25 (270) :56-58

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2461-fa.html


چکیده:   (2510 مشاهده)
مدل کسب وکار چیست؟ مدل کسب وکار به زبان خودمانی روش کسب درآمد از کاری است که داریم انجام میدهیم. در واقع، مدل کسب وکار تشریح کنند ه روشی است که به کمک آن چیزی در اختیار مشتری قرار میدهیم که حاضر است بابت آن پول پرداخت کند. مدل کسب وکار عبارت است از روشی که با آن ورودیهای کسب وکار نظیر مواد اولیه، دانش فنی و اطلاعات، ماشین آلات و تجهیزات و ... به خروجیهای قابل فروش به مشتری یعنی محصولات و خدمات تبدیل میشوند و سپس برای فروش به مشتری ارائه میشوند.
متن کامل [PDF 131 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1393/11/29 | پذیرش: 1393/11/29 | انتشار: 1393/11/29

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb