چکیده: (2494 مشاهده)
شماره گذشته مجله تدبیر، از لزوم ش یکبایی برای دستیابی به نتایج
پایدار در مسیر پیمودن برنامه مسئولیت اجتماعی و اینکه برنامه CSR
کیی از بلندمد تترین چرخ ههای ی ادگیری را در سازما نها داراست بحث
شد. این موضوع، م یبایست بسیار مورد توجه مدیران بنگا ههای ایرانی قرار
بگیرد؛ زیرا ما در ایران، اغلب دوست داریم که بسیار زود به نتیجه برسیم
و آن نتیجه را در قالب گزارشی ا تبلیغات به مدیران بالادست ی ا مخاطبان
بیرونی منعکس کنیم.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
عمومی دریافت: 1394/2/6 | پذیرش: 1394/2/6 | انتشار: 1394/2/6