دوره 25، شماره 272 - ( 2-1394 )                   جلد 25 شماره 272 صفحات 61-57 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش ویژه: با نوآوران کسب وکارهای الکترونیک. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 25 (272) :61-57

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2677-fa.html


چکیده:   (2423 مشاهده)
تجارت الکترونیک یا E-Business ، ابزاری است که کسب و کارهای مختلف و شرکای آن ها و مشتریانشان را قادر میسازد تا بتوانند موضوعاتی چون کیفیت کالا، خدمات و سرعت تحویل آن ها را ارتقا داده و موضوعاتی همچون هزینه ها را کاهش دهند. ویژگی اصلی همه این فعالیت ها تسهیل فرایندهای تجاری، حذف فرایندهای غیر ضروری در انجام امور بازرگانی، کاهش هزینه ها از طریق بهبود و افزایش هماهنگی، کاهش هزینه های اداری به ویژه هزینه مکاتبات و کاغذبازی، بهبود دسترسی به بازار و افزایش تنوع برای مشتریان به معنای عام است. به طور کلی، مهم ترین ویژگی تجارت الکترونیک از دیدگاه بازاریابی، برقراری ارتباط سازمان یا فرد با کل مخاطبان و سازگار ساختن محصولات و خدمات با نیازهای یکایک آ نهاست. برایند این کار، رقابت شدید، تنوع عرضه کنندگان و محصولات و خدمات آن ها و در نتیجه، کاهش هزینه ها و افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد بود. بیست و ششمین همایش فصلی کانون دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد مدیریت اطلاعات و فناوری ) MITM ( سازمان مدیریت صنعتی، با محوریت پویایی ک سب وک‌ارهای موفق الکترونیک، موضوعات مرتبط با تجارت الکترونیک نظیر رشد B2C در دنیا، اهمیت مشتریان در فرایند خدمات الکترونیک، ایران و B2C ، تخفیف گروهی، صرفه جویی در خریدهای آنلاین و سبک زندگی دیجیتال را با حضور مدیران، استادان و کارآفرینان بخش ICT ، مشاوران کسب وکارهای اینترنتی و دانش آموختگان رشته مدیریت فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار داد. در ادامه، فرازهایی از سخنرانی های این همایش را می خوانید.
متن کامل [PDF 287 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: ترجمه | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/3/18 | پذیرش: 1394/3/18 | انتشار: 1394/3/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb