دوره 26، شماره 273 - ( 3-1394 )                   جلد 26 شماره 273 صفحات 59-58 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

طهماسبی هامون. مسئولیت اجتماعی: ویژه مدیران سازمانهای ایرانی قسمت سوم: نیاز به حمایت همه جانبه مسئولیت اجتماعی از رده های بالای سازمان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (273) :58-59

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2716-fa.html


چکیده:   (2558 مشاهده)
مسئولیت اجتماعی سازمانی موضوعی پیچیده تر و مهمتر از آن است که توسط گروهی کوچک، ایزوله، بدون قدرت کافی یا کارکنان رده پایین به سرانجام موفقیت آمیز برسد. اگرچه نگاهی به تاریخچه پیدایش برنامه مسئولیت اجتماعی در شرکتهای بزرگ دنیا نشان می دهد که در بسیاری موارد، جوانه زدن طبیعی و ارگانیک موضوع مسئولیت اجتماعی توسط اشخاص یا واحدهای سازمانی رده پایین صورت گرفته است؛ اما موضوع مهم این است که در بلندمدت، این جوانه برای پایدار ماندن و نیز تبدیل شدن به درختی تنومند نیازمند تعویض گلدان، باغچه و شیوه مراقبت بوده است.
متن کامل [PDF 122 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
دریافت: 1394/4/13 | پذیرش: 1394/4/13 | انتشار: 1394/4/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb