دوره 26، شماره 275 - ( 5-1394 )                   جلد 26 شماره 275 صفحات 58-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نعمتی شهاب علی. کسب و کار: چارچوبی مفهومی برای مدیریت استراتژیک کسب وکار کوچک شما. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (275) :56-58

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2834-fa.html


چکیده:   (2435 مشاهده)
استراتژی و مباحث مربوط به آن یکی از حوزه های سهل اما ممتنعی است که در آن تورم واژگان موجود باعث شده تا شناخت مفاهیم عمیق و اصلی ب هسختی به دست آید. در این میان، یکی از سؤالات اصلی این است ک ه تفاوت میان استراتژی، پیاد هسازی و اجرا چیست؟ آیا استراتژی خود یک طرح اجرایی نیست و حتما نیاز به پیاد هسازی و اجرا دارد؟ اص الپیاده سازی چه فرقی با اجرا دارد؟ آیا استراتژی به معنی تع یین مقصد و مقصود ک س بوکار و راه رسیدن به آن برای خلق ارزش افزوده ی اقتصادی است؟
متن کامل [PDF 172 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/6/18 | پذیرش: 1394/6/18 | انتشار: 1394/6/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb