دوره 26، شماره 277 - ( 7-1394 )                   جلد 26 شماره 277 صفحات 59-56 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

بابایی علی اکبر. گزارش: در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی بیان شد فرایندهای یکپارچه و توسعه کیفیت مدیریت. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (277) :59-56

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2911-fa.html


چکیده:   (1958 مشاهده)
مدیریت کیفیت، عاملی بسیار ارزشمند ومهم در ارتقای کیفیت فرایند های سازمانی به منظور دستیابی سازمان به موفقیت، شناخته شده است و آن را رویکردی مدیریتی با تمرکز برکیفیت و بر پایه فعالیت های تمام اعضای سازمان به منظور دستیابی به موفقیت بلندمدت از طریق رضایتمندی مشتری و سود رسانی به تمام اعضای سازمان و جامعه م یشناسند. به عبارتی راهکارهای مدیریت کیفیت به منظور ارتقای بازده فرایندهای سازمانی طراحی شده اند ومبتنی بر تئوری مدیریت و رضای تمندی مشتریان است وشامل روش هایی برای دستیابی به کارایی، بهره وری و استانداردسازی میشود. در کل باید گفت که یک طرح جامع مدیریت کیفیت میتواند با پاس خگویی به پرس شهای اساسی در شرایط بحرانی، به عنوان یک نقطه مرجع در سیستم های مدیریت کیفیت ایفای نقش کند. حال اگر چندین سیستم مدیریت کیفیت با یکدیگر ادغام شوند، نتیجه آن کاهش هزین هها و بازگشت بهتر سرمایه ها خواهد بود. درنقطه مقابل، شرکت هایی که برنامه ای مدون برای مدیریت کیفیت ندارند، در اصل، ریسک بزرگی را پیش روی خود دارند
متن کامل [PDF 210 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1394/8/13 | پذیرش: 1394/8/13 | انتشار: 1394/8/13

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb