دوره 26، شماره 278 - ( 8-1394 )                   جلد 26 شماره 278 صفحات 50-43 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

قاسمی سعید، سلامی احسان، فرهادی محمد. روشهای برندسازی کارفرما در فضای کنونی کسب وکار. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1394; 26 (278) :50-43

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2931-fa.html


چکیده:   (2487 مشاهده)
عصر کنونی عصر رقابت همراه با سرعت در خلق نوآوری و به کارگیری دانش نوین به منظور بالابردن ارزش نه تنها در داخل سازمان بلکه در تمام ابعاد مختلف و بیرون سازمان است که این مهم دست یافتنی نیست، مگر با داشتن مجموعه ای از استعدادهای برتر در یک سازمان. عصر حاضر را میتوان عصر انتخاب از میان انبوه گزینه های موجود دانست. در فرایند جذب و استخدام، دیگر سازمان افراد را انتخاب نمیکند، بلکه این استعدادها هستند که سازمانشان را انتخاب میکنند و یکی از فاکتورهای انتخاب محل کار، برند، ارزش و جذابیت داخلی و بیرونی آن سازمان است. مک یک‌نزی ) 1997 ( اعتقاد دارد در دنیای جنگ بر سر استعدادها، شرکتها با چالشهای فراوانی برای جذب استعدادهای برتر مواجه اند و شرکتی موفق است که برند کارفرمایی جذاب تری داشته باشد. در این مطالعه موردی سعی بر آن است ضمن اشاره به اهمیت استراتژیک و مفاهیم برند کارفرمایی و توسعه آن برای سازمانها در شرایط کنونی و ارائه نمونه های موفقی از برندسازی کارفرما در سطح بین المللی، به تجربیات شرکت گروه مپنا در زمینه شناخت، برنام هریزی و توسعه برند کارفرمایی )استخدامی( پرداخته شود.
متن کامل [PDF 364 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1394/8/25 | پذیرش: 1394/8/25 | انتشار: 1394/8/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb