دوره 26، شماره 278 - ( 8-1394 )                   جلد 26 شماره 278 صفحات 62-60 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش: در بیست و هشتمین همایش فصلی MITM مطرح شد: تجارت الکترونیک بر لبه جهانی سازی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (278) :62-60

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-2934-fa.html


چکیده:   (2103 مشاهده)
با وجودی که متخصصان بسیاری براین عقیده اند که استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیرباز در تجارت وجود داشته اند، اما تجارت الکترونیک با محتوای جدید در حقیقت بستری است فکری و ایدئولوژیک برای تجارت در همه ابعاد با استفاده از ابزارهای توانمند فناوری اطلاعات و ارتباطات که در زمان حضور اینترنت مطرح و به کار گرفته میشود. به عبارتی باید گفت، تجارت الکترونیک امروز در جریان جهانی سازی، همچنان پدیده ای به حساب میآید که برای جهانی شدن نیاز به زیرساختهای مختلف دارد که باید به ارتباطات و زیرساخت فناوری، آمادگی محیط تجاری، توسعه محیط تجاری و فرهنگی، فراهم شدن محیط قانونی، تناسب سیاستها و چشم اندازهای دولت، پذیرش تجارت الکترونیک از سوی مصرف کنندگان و بنگاهها، اشاره شود که این از الزامات بهرهمندی از تجارت الکترونیک در گستره دنیای امروز است.
متن کامل [PDF 398 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت منابع انساني
دریافت: 1394/8/25 | پذیرش: 1394/8/25 | انتشار: 1394/8/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb