دوره 26، شماره 280 - ( 10-1394 )                   جلد 26 شماره 280 صفحات 62-61 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش: در خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی مطرح شد: متدولوژی هایی برای حل مسائل سازمان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1394; 26 (280) :62-61

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3049-fa.html


چکیده:   (1766 مشاهده)

درگذشته، فروش ب هعنوان پایان ارتباط با مشتری تلقی م یشد اما در دیدگاه های جدید،
فروش آغاز ایجاد رابطه با مشتری است. اگر بپذیریم که فروش زیرمجموعه بازاریابی است و
شکل گیری کی فروش موفق نیازمند پشتیبانی قوی فعالیت های بازاریابی است، پس لازم است
تا بازاریابی توجه بیشتری به مشتریان کند مانند توجه به خدمات پس از فروش، مدیریت ارتباط
با مشتریان، اطلا عرسانی، انداز هگیری رضایت مشتری و شناخت نیازهای جدید آنان. بنابراین، باید گفت، فروش
زیرمجموعه بازاریابی به حساب می آید و شک لگیری کی فروش موفق، نیازمند پشتیبانی قوی فعالیت های بازاریابی
است.
بی شک، تولید و ارائه هر محصول و خدمات، بدون فروش آن ها معنایی ندارد زیرا آنچه درنهایت پراهمیت
است عرضه آن محصول و یا خدمات به بازار در هر کسب وکار است. درواقع یک کسب وکار موفق می بایست
ب هصورت چرخه ای عمل کند تا ارتباط با تأمین کنندگان، تولید، فروش، حفظ ارتباط با مشتری و بازخورد را درکل
روند کسب وکار برقرار نماید که در این چرخه، بخش فروش مه مترین نقش را بازی م یکند.
خانه مدیران سازمان مدیریت صنعتی دریکی دیگر از نشست های تخصصی خود، متدولوژی های فروش،
تعاریف و تفاوت های آن را با فرایندهای فروش مورد بررسی قرارداد. سخنران این نشست آقای امیر بختایی،
مشاور و مدرس بازاریابی، فروش و تبلیغات بود که در جمع اعضای خانه مدیران، کارشناسان سازمان مدیریت
صنعتی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران سخنانی ایراد کرد.

متن کامل [PDF 94 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: عمومی
دریافت: 1394/11/5 | پذیرش: 1394/11/5 | انتشار: 1394/11/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb