یکی از ویژگیهای استارت آپها چابکی در تصمیمگیری و اجراست، اما به مرور که یک شرکت ساختار استارت آپی خود را
از دست میدهد، این احتمال وجود دارد که فرهنگ شرکتی در آن حاکم شود و این یعنی ضعف در چابکی و حاکمیت کرختی.
با سعید محمدی، شریک موسس و مدیرعامل دیجی کالا، هم صحبت شدیم. از او پرسیدیم که دیجی کالا چگونه چابکی
استارت آپی خود را حفظ کرده و اینکه در سیر بزرگ شدن، چگونه خود را چالاک نگاه داشته است؟ او معتقد است که وسوسه
کنترل همه فرایندها و حضور در همه تصمیمات، با ذات چابکی مغایرت دارد و اگر مدیری تحت فرمان این وسوسه است، باید
بداند که سازمانش چابک نخواهد بود.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |