دوره 26، شماره 282 - ( 12-1394 )                   جلد 26 شماره 282 صفحات 15-13 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گفتگو: معاون خدمات فنی ایران خودرو: مرغوبیت، حلقه مفقوده چرخه کیفیت خودرو. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1394; 26 (282) :13-15

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3146-fa.html


چکیده:   (1994 مشاهده)

توسعه فرهنگ کیفیت احتیاج به کارهای زیربنایی و بلندمدت همه جانبه دارد. مقوله وجدان کاری و احساس مسئولیت در
قبال خود و جامعه، چیزی نیست که در سطح سازمان و با آموزشهای سطحی متحول شود. پرواضح است که وجدان کاری و
مسئولی تپذیری در قبال سازمان و جامعه، زیربنای کیفیت است.
از مهندس کیانوش پورمجیب، معاون خدمات فنی ایرا نخودرو درباره چگونگی توسعه فرهنگ کیفیت پرسیدیم.

متن کامل [PDF 137 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت كيفيت
دریافت: 1395/1/28 | پذیرش: 1395/1/28 | انتشار: 1395/1/28

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb