فضای دیجیتال با گسترش نفوذ خود در همه جوامع، مفاهیم سنتی بازاریابی، بازارسازی و بازارسنجی را دگرگون ساخته و امکاناتی غیرقابل تصور را در اختیار کسب وکارها قرار داده است تا با هزینه های به مراتب کمتر و زمان به مراتب کوتاه تر، اطلاعاتی دقیق و جامع از نظرات، انتظارات و دگرگونی های بازار، مشتری و رقبا به دست آورند. البته فضای دیجیتال، مثل هر پدیده دیگر، یک چاقوی دولبه است که یک لبه آن فرصتهای درآمدساز و در سر دیگر آن، تهدیدهای خانمان برانداز قرار گرفته است.
بازنشر اطلاعات | |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |