دوره 26، شماره 283 - ( 2-1395 )                   جلد 26 شماره 283 صفحات 62-61 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

گزارش: حاکمیت رسانه های اجتماعی بر فضای بازاریابی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 26 (283) :61-62

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3246-fa.html


چکیده:   (1810 مشاهده)

فضای دیجیتال با گسترش نفوذ خود در همه جوامع، مفاهیم سنتی بازاریابی، بازارسازی و بازارسنجی را دگرگون ساخته و امکاناتی غیرقابل تصور را در اختیار کسب وکارها قرار داده است تا با هزینه های به مراتب کمتر و زمان به مراتب کوتاه تر، اطلاعاتی دقیق و جامع از نظرات، انتظارات و دگرگونی های بازار، مشتری و رقبا به دست آورند. البته فضای دیجیتال، مثل هر پدیده دیگر، یک چاقوی دولبه است که یک لبه آن فرصتهای درآمدساز و در سر دیگر آن، تهدیدهای خانمان برانداز قرار گرفته است.

متن کامل [PDF 112 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1395/3/24 | پذیرش: 1395/3/24 | انتشار: 1395/3/24

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb