مقدمه اتخاذ سیاست های کارا و در عین حال عملیاتی، اولین گام برای هموارسازی و دستیابی به اهداف مورد نظر در هر نظام حاکمیتی است. از اینرو، بخش صنعت و به خصوص خودرو به عنوان بخش مهم و تأثیرگذار این نظام، نیازمند اتخاذ سیاست های کارا است. در سال های اخیر، با توجه به اهمیت صنعت خودروسازی در اقتصاد کشورها به خصوص ایجاد فرصت های شغلی فراوان مستقیم و غیرمستقیم صرفنظر از میلیاردها ریال گردش مالی، برقراری پیوندهای زیاد با دیگر بخش های مولد و اهمیت آن در رشد اقتصادی کشورها، رو کیرد و نوع استراتژی آن ها در حال حاضر و سال های آتی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است و هرگونه آسیب به آن، کل بدنه صنعت کشور را متأثر خواهد کرد. در این مقاله، به چرخه معیوب حاصل از کمبود نقدینگی در صنعت خودرو به عنوان کی ی از عوامل تأثیرگذار در بخش تولید میپردازیم و در ادامه، پس از مطالعه و بررسی، پیشنهادهایی در راستای حل چرخه معیوب حاصل از کمبود نقدینگی در صنعت خودرو در شرایط پساتحریم و برنامه ششم توسعه ارائه میشود
بازنشر اطلاعات | |
![]() |
این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است. |