دوره 27، شماره 290 - ( 10-1395 )                   جلد 27 شماره 290 صفحات 43-39 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

ابراهیمیان میلاد، ملکان محمد، رابطی رئوف. شناسایی و اولویت بندی ویژگی های کلیدی بازاریابان. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (290) :39-43

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3492-fa.html


چکیده:   (3788 مشاهده)

از آنجا که مهم ترین وظایف واحد منابع انسانی در شرکت ها جذب، نگهداشت، به کارگیری مؤثر و توسعه منابع انسانی در واحدهای مختلف است، این امر در واحدهایی نظیر واحد فروش و بازاریابی همواره بسیار هزینه بر است. با توجه به اینکه اگر در ابتدای امر بتوانیم ویژگی های فردی کلیدی شغل بازاریابی را شناسایی و اولویت بندی نماییم تا بر اساس آن ها افراد مناسبی را در واحد فروش و بازاریابی جذب کنیم، مطمئناً در ادامه مسیر با صرف هزینه مناسب تری می توانیم به بالاترین بهره وری در این واحدها دست پیدا کنیم، زیرا نیروهای فروش و بازاریاب اولین خط ارتباطی بین شرکت و مشتریان آن هستند. در این پژوهش، سعی بر آن است که بتوانیم شایستگی های
مورد نظر برای این شغل را مشخص کنیم تا پس از جذب، حداکثر میزان بهره وری را در واحد بازاریابی و فروش داشته باشیم.

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1395/12/18 | پذیرش: 1395/12/18 | انتشار: 1395/12/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb