:: دوره 27، شماره 291 - ( مربوط به بهمن و اسفند 95 1395 ) ::
جلد 27 شماره 291 صفحات 26-31 برگشت به فهرست نسخه ها
رُهام: نگرشی نوین در تعاملات بین سازمانی
آوید رها
چکیده:   (1091 مشاهده)

به عقیده بسیاری از کارشناسان زبانشناسی، نوواژه ای که از نظر ساخت و بار معنایی غنی و قوی باشد در طول زمان تقویت شده و به تدریج به دایره لغتنامه ها و ادبیات علوم وارد می گردد. بر این اساس، هدف اصلی این مقاله معرفی و بسط ابعاد نوواژه «رُهام » در حوزه مدیریت راهبردی به زبان فارسی است که مخفف کلمه رقابت و همکاری استراتژیک مرکب بوده و به نوعی استراتژی سازمانی اطلاق می شود که در آن شرکت های رقیب به طور همزمان به همکاری و رقابت با یکدیگر می پردازند

     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سازمان و سیستم
دریافت: ۱۳۹۶/۱/۲۷ | پذیرش: ۱۳۹۶/۱/۲۷ | انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۷
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


رها آوید. رُهام: نگرشی نوین در تعاملات بین سازمانی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1395; 27 (291) :26-31

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3520-fa.html



دوره 27، شماره 291 - ( مربوط به بهمن و اسفند 95 1395 ) برگشت به فهرست نسخه ها