دوره 28، شماره 298 - ( 9-1396 )                   جلد 28 شماره 298 صفحات 7-4 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

تصدیقی هومن. گفتگو: نوآوری در ذات مدل کسب‌وکار است. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر 1396; 28 (298) :7-4

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3704-fa.html


چکیده:   (1602 مشاهده)
دنیای کسب‌وکار دنیای بی‌رحمی است. شرکت‌هایی که زمانی با نوآوری‌هابی خود، مدل‌های جدیدی در کسب‌وکار خلق کردند و به بزرگ‌ترین غول‌های جهانی کسب‌وکار تبدیل شدند، امروز خود را با مدل‌های جدیدی رو در رو می‌بینند که پارادایم‌های کسب‌وکار را تغییر داده و اگر خود را با این مدل‌ها تطبیق ندهند، حتی خطر نابودی را نیز باید به جان بخرند. در واقع، مدل‌ کسب‌وکار که  همان ابزاری بود که زمانی باعث برتری جهانی برخی کسب‌وکارها شد،‌ امروز به ضد خود تبدیل شده و در حال گرفتن برتری از برترین‌هاست، زیرا بازیگرانی جدید با مدل‌هایی کم‌سابقه و نوآورانه وارد بازار شده‌اند و به‌گونه‌ای که کمتر سابقه داشته است، به خلق ارزش برای مشتریان می‌پردازند.
در گفت‌وگو با دکتر هومن تصدیقی، مدرس و مشاور حوزه تحلیل و مدل­های کسب‌وکار، به واشکافی مفهوم مدل کسب‌وکار و تحول و تحولات آن در طول زمان پرداختیم.  
متن کامل [PDF 126 kb]   (11 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1396/9/29 | پذیرش: 1396/9/29 | انتشار: 1396/9/29

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb