دوره 28، شماره 300 - ( 10-1396 )                   جلد 28 شماره 300 صفحات 18-18 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

توانا فاطمه. چه چیزی شرکت‌های پیشرو جهان را چنین موفق ساخته است؟. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1396; 28 (300) :18-18

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-3765-fa.html


چکیده:   (1288 مشاهده)
سازمان‌های موفق امروز، شبکه‌محور هستند و به‌واسطه سرمایه‌گذاری روی مزیت‌های شبکه‌؛ نظیر خلق مشترک با مشتریانشان (مثل فیس‌بوک)، پلتفرم‌های دیجیتال (مثل آمازون)، دارایی‌های اشتراکی (مثل اوبر و ایر‌بی‌ان‌بی)، و کلان‌داده (مثل نت‌فلیکس و گوگل)؛ موفقیت اقتصادی چشمگیری را برای خود رقم زده‌اند. شرکت‌های سرآمد و سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در انقلاب شبکه‌ای سهیم باشند، آینده کلی و آینده صنعت خودشان را باید بر مبنای دارایی‌های نامشهود و شبکه‌ها، تجسم و پیش‌بینی کنند و در صورت نپیوستن به انقلاب شبکه‌ای، ریسک عقب ماندن از سایر شرکت‌ها را در نظر بگیرند.
 
متن کامل [PDF 82 kb]   (2 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: سیاست گذاری عمومی
دریافت: 1397/1/15 | پذیرش: 1397/1/15 | انتشار: 1397/1/15

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb