این مستند با هدف شناسایی خدمات الکترونیک ارائه شده در حوزه بهرهوری در کشورهای منتخب که از نظر شاخصهای بهرهوری و تولید ناخالص داخلی (GDP) پیشرو میباشند، تهیه شده است. همچنین لازم به ذکر است، این مطالعات منجر به شناسایی تجارب موفق در ارائه خدمات بهروز و نوآورانه در سازمانها و مراکز بهرهوری میباشد.
در ادامه، علاوه بر تبیین نحوه انتخاب کشورها جهت بررسی، مراکز ارائه دهنده خدمات بهرهوری در کشورهای منتخب به دو دسته مراکز بینالمللی/منطقهای و مراکز ملی/کشوری تقسیم شده است. سپس توضیحی از اهداف، ماموریتها، وظایف اصلی و خدمات این مراکز به عنوان مؤسسات یا سازمانهای متولی امر بهرهوری گردآوری شده است. در پایان به جمعبندی مطالب و نتیجهگیری از مباحث مطروحه پرداخته شده است.
نوع مطالعه:
گزارش مورد |
موضوع مقاله:
مديريت كيفيت دریافت: 1398/3/12 | پذیرش: 1398/3/12 | انتشار: 1398/3/12