:: دوره 30، شماره 314 و خرداد-تير - ( 3-1398 ) ::
جلد 30 شماره 314 و خرداد-تير صفحات 50-0 برگشت به فهرست نسخه ها
مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی: ‌تأثیر فرم ارتباطی و استراتژی ارتباطات
ابراهیم رحیمی، نجیبه عباسی رستمی، ابراهیم محمـدی فارسانی
چکیده:   (117 مشاهده)
بحران‌ها جزء جدایی‌ناپذیر جوامع و زندگی بشری هستند. بحران رسانه‌های اجتماعی یک مسئله بحرانی است که در رسانه‌های اجتماعی به وجود می‌آید، یا رسانه آن را تقویت می‌کند. با توجه به اهمیت این نوع بحران، این پژوهش در نظر دارد تا به بررسی مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی با تأکید بر ‌تأثیر فرم ارتباطی و استراتژی ارتباطات بر اینگونه بحران‌ها بپردازد. در این پژوهش ابتدا مفهومی از بحران و بحران رسانه‌های اجتماعی بیان می‌گردد. پس از آن، به توسعه بحران رسانه‌های اجتماعی و عوامل نهفته در بحران‌های رسانه‌های اجتماعی پرداخته ‌می‌شود و در نهایت، به مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی پرداخته ‌می‌شود که در بحث مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی دو رویکرد مطالعه موردی و رویکرد آزمایشی مورد بحث قرار می‌گیرد.
متن کامل [PDF 179 kb]   (33 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: ۱۳۹۸/۵/۲۰ | پذیرش: ۱۳۹۸/۵/۲۰ | انتشار: ۱۳۹۸/۵/۲۰
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


رحیمی ابراهیم، عباسی رستمی نجیبه، محمـدی فارسانی ابراهیم. مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی: ‌تأثیر فرم ارتباطی و استراتژی ارتباطات. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1398; 30 (314) :50-0

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4053-fa.html



دوره 30، شماره 314 و خرداد-تير - ( 3-1398 ) برگشت به فهرست نسخه ها