دوره 30، شماره 316 و مهر و آبان - ( 8-1398 )                   جلد 30 شماره 316 و مهر و آبان صفحات 14-13 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

نگاهی به یک کتاب/ بازاریابی مبتنی بر ارزش. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1398; 30 (316) :13-14

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4094-fa.html


چکیده:   (1378 مشاهده)
تغییرات عظیم در محیط بازار جهانی در هزاره جدید، ضرورت تصمیم‌گیری در برابر فشارهای موجود برای تحقق مدیریت اثربخش‌تر توجیه می‌کند. اجرای راهبردهای جدید نیاز به سازماندهی جدید دارد. تکنولوژی و فناوری اطلاعات راه‌های جدید و مؤثرتری را برای ایجاد ارتباط میان افراد داخل بنگاه و عناصر زنجیره ارزش فراهم ساخته است. در این راستا رویکرد بازارگرایی و مشتری‌گرایی از اهمیت بیشتری برخوردار شده تقریباً همه کارکنان و بخش‌های بنگاه را به صورت مستقیم درگیر ارائه خدمت و برآورد سفارش مشتریان و اختصاص راه‌حل به هر مشتری شده‌اند. فشار بر روی قیمت و ضرورت تحقق ارزش بیشتر برای سهامداران، مدیران ارشد بنگاه‌ها را مجبور به دنبال کردن راهبردهای بهتر و مناسب‌تر جهت استفاده از دارایی‌های بنگاه (اعم از مشهود و نامشهود) کرده است. یکی از مهمترین این تغییرات، عبارت است از تمرکز بر «ارزش سهامداران» به عنوان شاخص توانایی بنگاه برای تحقق رشد و سودآوری بلندمدت در مقایسه با سیستم متداول حسابداری متمرکز بر سود حسابداری.
متن کامل [PDF 77 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1398/10/11 | پذیرش: 1398/10/11 | انتشار: 1398/10/11

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb