به منظور تسریع در نوآوری، سازمانهای بیشتری به سمت تأمینکنندگان روی میآورند تا سود آوری بیشتر خود را تضمین کنند. ایجاد نوآوری در بخش تأمین به معنی بازنگری در مشوقها، روابط و مدیریت زنجیره تأمین میباشد. وقتی نوبت به نوآوری میرسد، کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان بسیار اندکی برای اقدام میباشد. در تمام بخشها، کمپانیها افزایش قابل توجهی در تقاضا برای محصولات و خدمات نوآورانه شاهد میباشند. مشتریان خواهان محصولاتی هستند که عملکرد بهتری دارند، ویژگیهای جدیدی عرضه میکنند و به خوبی پاسخگوی نیازهای شخصی آنان میباشد. در نتیجه، طول عمر محصولات در حال کاهش و میزان پیچیدگی محصول در حال افزایش است. ضمناً، مدلهای بدیع کسبوکار به طور ریشهای در حال تغییر توانمندیها و تکنولوژیهایی است که کسبوکارها برای رقابت در بازار به آنها نیاز دارند. جهت برآورده شدن نیازهای بازارهای مختلف در جهانیسازی، میبایست محصولات گوناگون که با قوانین محلی همخوانی دارند تولید شود.
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت عملیات دریافت: 1398/11/21 | پذیرش: 1398/11/21 | انتشار: 1398/11/21