دوره 32، شماره 324 - ( 6-1400 )                   جلد 32 شماره 324 صفحات 49-43 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دانش‌پرور میترا. اهمیت بازی‌‌وارسازی برای خرده‌فروشان در دوران شیوع ویروس کووید 19. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1400; 32 (324) :43-49

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4257-fa.html


چکیده:   (838 مشاهده)
بازی‌‌وارسازی به معنی استفاده از مدل تفکر موجود در بازی‌‌ها، برای آموزش و نهادینه‌سازی موضوعات بوده و تلاش می‌‌کند تا محصولات و خدمات را با استفاده از اصول تفکر و روانشناسی حاکم بر بازی‌‌ها، به مشتریان بشناساند. در سال‌های اخیر با افزایش رقابت، شرکت‌ها به دنبال راه‌‌های مختلف برای پیشی گرفتن از رقبای خود به منظور جذب مشتری، وفاداری و تعامل با مشتریان هستند و بازی‌وارسازی فرصتی را برای کسب‌و‌کارها فراهم کرده است تا با ایجاد تجارب منحصر به فرد و لذت‌بخش برای مشتریان، به این اهداف دست یابند. هدف از بازی‌‌وارسازی ایجاد تجربیات بازی‌‌گرا برای کاربر است که در نهایت منجر به یک رفتار هدفمند می‌‌شود. بازی‌‌وارسازی به طور بالقوه بر تعامل، آگاهی، نگرش و رفتار خرید مشتریان تأثیر داشته و باعث وفاداری و تعامل آنها با برند می‌‌گردد. بنابراین بازی‌‌وارسازی به ارتباط با مشتریان بالقوه برای ایجاد کسب‌وکار و ترویج زمینه‌‌های مربوط به بازاریابی کمک کرده و باعث ایجاد تحولات زیادی در حوزه کسب‌و‌کارها می‌‌شود و شرکت‌ها با به‌کارگیری صحیح آن می‌‌توانند به نتایج قابل توجهی درست یابند.
متن کامل [PDF 271 kb]   (7 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1400/9/22 | پذیرش: 1400/6/10 | انتشار: 1400/6/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb