دوره 32، شماره 324 - ( 6-1400 )                   جلد 32 شماره 324 صفحات 76-69 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

جایگاه هم‌آفرینی ارزش مشتری در بازاریابی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1400; 32 (324) :69-76

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4259-fa.html


چکیده:   (594 مشاهده)
با افزایش رقابت کسب‌وکارها، شیوه‌های مدیریت مشتری نیز متحول شده و برای ارائه خدمات با ارزش بیشتر بر مشارکت و تعامل مشتریان تمرکز نموده است. خلق ارزش از جمله مقولات و مفاهیم با اهمیت در مدیریت بازاریابی است و اندیشمندان مدیریتی با تاکید بر مشارکت و تعامل بیشتر مشتریان بر هم‌آفرینی ارزش مشتری تاکید دارند. هم‌آفرینی ارزش، شکل جدیدی از استراتژی کسب‌وکار است که بر ایجاد و تشخیص مستمر ارزش‌های مشترک سازمان‌ها و مشتریان‌ تأکید دارد و حاصل تعامل مؤثر میان آن‌ها است. بررسی‌ها نشان ‌می‌دهد، مطالعه هم‌آفرینی ارزش برای نوآوری شرکت‌ها در علوم بازاریابی و توسعه اقتصادی کشورها هنوز یک محور مغفول مانده و کمتر بررسی شده است. این مقاله مفاهیم مرتبط، نظریه‌ها، نقش و اهمیت هم‌آفرینی ارزش مشتری را تشریح می‌کند تا پنجره‌ای جدید برای مدیران به سوی مشتریان بگشاید.
متن کامل [PDF 240 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1400/9/22 | پذیرش: 1400/6/10 | انتشار: 1400/6/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb