دوره 32، شماره 323 - ( 5-1400 )                   جلد 32 شماره 323 صفحات 0-8 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

میزگرد/ بایدها و نبایدهای بازاریابی دیجیتال و سنتی. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1400; 32 (323) :8-0

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-4270-fa.html


چکیده:   (516 مشاهده)

اگر چه بازاریابی دیجیتال در فضای کسب‌وکار ایران واژه ای تازه وارد است اما عمر فعالیت‌های بازاریابی در ایران به حدود ۵۰ سال می‌رسد. اولین تبلیغات در رسانه‌های رسمی نظیر روزنامه‌ها، مجلات و تلویزیون ملی در دهه ۴۰ شمسی آغاز شده و به مرور زمان رشد کرد تا به فضایی که این روزها شاهد آن هستیم رسید. دنیای آنلاین صنعت تبلیغات را با انقلابی عظیم مواجه کرده و تغییر بزرگی در شیوه تبلیغات محصولات ایجاد کرده است. به همین دلیل ابزارهای بازاریابی دیجیتال دائماً در حال توسعه و گسترش‌اند و از این رو، شرکت‌ها باید همیشه استراتژی‌های خود را برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال به جدیدترین شیوه‌های ممکن به‌روزرسانی کنند. با شیوع همه گیری کرونا کسب و کارهای سنتی نیز ضرورت ورود به بازاریابی دیجیتال را بیشتر از گذشته درک کرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع، تدبیر میزگردی با جمعی از متخصصان این حوزه  محمد آزادی، عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی؛ مهدی فروغی ، مدیر محترم مارکتینگ بیمیتو؛ حمید قنبری، معاون محترم بازاریابی و فروش  شرکت پگاه داده کاوان شریف؛ لیلا جنتی، مدیر ارشد محترم تحلیل کسب‌وکار و سیستم‌های شرکت ایرانسل؛  سینا  مؤمنی، مدیرعامل شرکت یکتانت و محمدحسین جبل عاملی، مشاور حوزه بازاریابی تبلیغات به بررسی و تحلیل وضعیت ایران در این زمینه را پرداخته است.

متن کامل [PDF 212 kb]   (1 دریافت)    
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1400/9/22 | پذیرش: 1400/5/10 | انتشار: 1400/5/10

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb