در ادبیات نوین مدیریت، هریک از وظایف مدیران مانند تجزیه وتحلیل،
برنامه ریزی، اجرا و کنترل جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان
تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته ارتباطی بازاریابی (تبلیغات،
روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی، بازاریابی مستقیم) و تعیین
اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم ارتباطات بازاریابی را تشکیل
می دهد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که علاوه بر ارضای نیازهای
بازار هدف، باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد.
در پژوهش حاضر سعی شده است تا عوامل موثر بر شناساندن بانک
توسعه تعاون بررسی گردد تا با کمک یافته های حاصل از این پژوهش در
جهت دستیابی به الگوی مناسب ارتباطات بازاریابی، گامی برداشته شود.
برای جمع آوری داده های مورد نیاز به منظور بررسی فرضیه های تحقیق،
از پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل دو گروه
می باشد، گروه اول مشتریان و گروه دوم کارشناسان بانک توسعه تعاون
شهر تهران می باشند.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1391/2/31 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17