دوره 23، شماره 246 - ( 8-1391 )                   جلد 23 شماره 246 صفحات 22-25 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

رنجبریان بهرام، ابراهیمیان جلودار سید یاسر. تعیین عوامل مؤثر بر تأثیر گذاری تبلیغات. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (246) :22-25

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1100-fa.html


، Bahram1r@yahoo.com
چکیده:   (5540 مشاهده)
نظریه‌پردازان، تبلیغ را شکل کنترل شده ای از ارتباطات می‌دانند که افراد را مجاب می‌کند نسبت به خرید کالا و یا دریافت خدمت خاصی، تصمیم گیری کنند. در دنیای صنعت و تجارت، چنانچه سازمان، بنگاه و یا موسسه ای برای کالا و خدمات خود تبلیغ نکند و یا تبلیغ‌های آنان اثربخشی لازم را نداشته باشد، نتیجه ای جز ورشکستی نخواهد داشت؛ لذا نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که صرف انجام تبلیغات تضمینی برای رسیدن به هدف اساسی سازمان نخواهد بود، چرا که تبلیغ‌های غیر اثربخش، تنها منجر به هدر رفتن زمان و هزینه خواهد شد و به ضرر سازمان و بنگاه تمام می‌شود. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر تأثیرگذاری تبلیغات می‌باشد. بدین منظور عواملی همچون عوامل مربوط به تبلیغ، عوامل محیطی و عوامل مربوط به مخاطبان در اثربخشی تبلیغات مورد بررسی قرار گرفته‌اند.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/4/26 | پذیرش: 1392/4/30 | انتشار: 1392/4/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb