دوره 23، شماره 246 - ( 8-1391 )                   جلد 23 شماره 246 صفحات 77-73 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


واحد علوم تحقیقات تهران
چکیده:   (5007 مشاهده)
رویکردهای تاریخی استراتژی شرکت(جدول 1)، نه به خاطر اینکه هنوز توسط شرکت‌ها استفاده می‌شوند، بلکه به این دلیل که پایه های مفهومی را برای تعداد زیادی از ابزارها و تکنیک‌ها فراهم می‌سازند سزاوار مطالعه هستند. در اینجا تعدادی از این رویکردها که تأثیرات ماندگاری داشته‌اند تشریح می‌گردد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1392/4/26 | پذیرش: 1392/4/30 | انتشار: 1392/4/30

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.