با توجه به رشد پیچیدگی صحنه کار و اقتصاد، فشار بدون وقفه مالی بر شرکتها و محیط چالش برانگیز اقتصادی، مدیران بازاریابی میکوشند تا از ابزارهای جدید رسانه ای استفاده مطلوب به عمل آورند و میزان اثرگذاری این ابزارها را با استفاده از روشها و ابزارهای تحلیل داده اندازه گیری کنند. البته اکثر این مدیران پیشرفتهایی کردهاند. اما 5 پرسش اساسی وجود دارد که اینان میباید نسبت به آنها پاسخگو باشند. این پرسشها که در مقاله حاضر مطرح میشوند در راستای افزایش اثربخشی سرمایهگذاریهای بازاریابی حرکت میکنند. مدیران بازاریابی ناچارند بر مسائل ملحوظ در این پرسشها مسلط باشند و همنوایی مدیران ارشد در این زمینه را نیز حاصل کنند. این امر به مراتب مهم تر از به خرج دادن وسواس در مورد دقت و صحت ابزارهای اندازهگیری است.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1392/4/30 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17