دوره 23، شماره 251 - ( 2-1392 )                   جلد 23 شماره 251 صفحات 56-54 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

احتشامی اکبری کاملیا. اندازه گیری ارزش بازاریابی . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1392; 23 (251) :54-56

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1127-fa.html


سازمان مدیریت صنعتی
چکیده:   (4506 مشاهده)
با توجه به رشد پیچیدگی صحنه کار و اقتصاد، فشار بدون وقفه مالی بر شرکت‌ها و محیط چالش برانگیز اقتصادی، مدیران بازاریابی می‌کوشند تا از ابزارهای جدید رسانه ای استفاده مطلوب به عمل آورند و میزان اثرگذاری این ابزارها را با استفاده از روش‌ها و ابزارهای تحلیل داده اندازه گیری کنند. البته اکثر این مدیران پیشرفت‌هایی کرده‌اند. اما 5 پرسش اساسی وجود دارد که اینان می‌باید نسبت به آنها پاسخگو باشند. این پرسش‌ها که در مقاله حاضر مطرح می‌شوند در راستای افزایش اثربخشی سرمایه‌گذاری‌های بازاریابی حرکت می‌کنند. مدیران بازاریابی ناچارند بر مسائل ملحوظ در این پرسش‌ها مسلط باشند و همنوایی مدیران ارشد در این زمینه را نیز حاصل کنند. این امر به مراتب مهم تر از به خرج دادن وسواس در مورد دقت و صحت ابزارهای اندازه‌گیری است.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/4/30 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb