:: دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 ) ::
جلد 23 شماره 244 صفحات 44-50 برگشت به فهرست نسخه ها
افزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجع
توحید قلی زاده شور گلی ، دکتر غلام حسین خورشیدی
، gholizadeh.tohid@ama.com
چکیده:   (3296 مشاهده)
در اقتصاد بحران زده و بازار رقابتی امروز افزایش فروش بزرگ‌ترین چالش دست‌اندرکاران فعال در زمینه کسب و کار می‌باشد. در این تحقیق کوشیده شده است با مطالعه جامع ادبیات موجود در زمینه ترفیع‌های قیمتی پیشنهادهایی کاربردی جهت استفاده هر چه بهتر از قیمت‌های مرجع برای افزایش فروش ارائه گردد. نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که با تعیین مناسب قیمت مرجع بیرونی در ترفیع‌های قیمتی می‌توان تمایل مصرف کنندگان برای خرید را افزایش داد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: ۱۳۹۲/۵/۱۳ | پذیرش: ۱۳۹۳/۶/۱۷ | انتشار: ۱۳۹۳/۶/۱۷
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA code


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


قلی زاده شور گلی توحید، خورشیدی دکتر غلام حسین. افزایش فروش از طریق قیمت‌های مرجع. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (244) :44-50

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1206-fa.html



دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 ) برگشت به فهرست نسخه ها