دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 )                   جلد 23 شماره 244 صفحات 69-63 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

دخت زینال وحید، حافظ سید محمود. معرفی نقشه راه مطالعه نحوه تدوین نقشه‌راه صنعت خودرو استرالیا. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (244) :63-69

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1208-fa.html


سایپا ، Dokhtzeynal@saipacorp.com
چکیده:   (7451 مشاهده)
ترسیم نقشه راه، روش انعطاف پذیری است که به‌طور گسترده ای در صنایع گوناگون برای پشتیبانی از برنامه‌ریزی استراتژیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روش، ابزار ساختاربندی شده (و اغلب گرافیکی) را برای بررسی و برقراری روابط بین بازار‌های در حال پیدایش و در حال تکامل، محصولات و تکنولوژی‌‌ها، متناسب با شرایط و نوع کسب و کار فراهم می‌آورد. در این مقاله پس از معرفی نقشه راه، انواع نقشه‌راه بومی‌سازی شده بر اساس متغیر‌هایی نظیر صنعت، تکنولوژی، اندازه سازمان و موقعیت استراتژیک با رویکرد T-PLANمعرفی می‌شود و در انتها نحوه تدوین نقشه‌راه صنعت خودرو استرالیا با بهره‌گیری از مدل‌‌های معرفی شده، بررسی می‌شود.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1392/5/13 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb