دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران
چکیده: (5130 مشاهده)
وظیفه اصلی بخش عملیات، تولید کالاها و ارائه خدمات میباشد.امروز، گروه زیادی از محصولات و کالاها تحت نظارت مدیریت عملیات به بازار عرضه میشوند. در هر سازمانی بخش عملیات به عنوان موتوری است که سود ایجاد کرده و زیربنای اقتصاد جهانی را شکل میدهد. بر این اساس ضروری است که در تدوین، استراتژی، شرکتها توجه مناسبی به عملیات نمایند. مطالعات نشان دهنده آن است که حوزه های تصمیم گیری استراتژیک عملیات، شامل یکپارچگی عمودی ظرفیت، تسهیلات، تکنولوژی محصول و تکنولوژی فرایند میباشند و باید برای آنها تصمیمات استراتژیک اتخاذ شود.در این مقاله استراتژی تسهیلات به طور مختصر مرور شده است.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
استراتژی و تحول دریافت: 1392/5/13 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16