دوره 23، شماره 244 - ( 6-1391 )                   جلد 23 شماره 244 صفحات 77-76 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سلیمیان حسین. مروری بر استراتژی تسهیلات. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (244) :76-77

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1210-fa.html


دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران
چکیده:   (4888 مشاهده)
وظیفه اصلی بخش عملیات، تولید کالاها و ارائه خدمات می‌باشد.امروز، گروه زیادی از محصولات و کالاها تحت نظارت مدیریت عملیات به بازار عرضه می‌شوند. در هر سازمانی بخش عملیات به عنوان موتوری است که سود ایجاد کرده و زیربنای اقتصاد جهانی را شکل می‌دهد. بر این اساس ضروری است که در تدوین، استراتژی، شرکت‌ها توجه مناسبی به عملیات نمایند. مطالعات نشان دهنده آن است که حوزه های تصمیم گیری استراتژیک عملیات، شامل یکپارچگی عمودی ظرفیت، تسهیلات، تکنولوژی محصول و تکنولوژی فرایند می‌باشند و باید برای آن‌ها تصمیمات استراتژیک اتخاذ شود.در این مقاله استراتژی تسهیلات به طور مختصر مرور شده است.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: استراتژی و تحول
دریافت: 1392/5/13 | پذیرش: 1393/6/16 | انتشار: 1393/6/16

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb