دوره 23، شماره 240 - ( 2-1391 )                   جلد 23 شماره 240 صفحات 82-79 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

علوی سید رضا. کسب و کار اینترنتی بدون مدیریت، هرگز. ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (240) :79-82

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-129-fa.html


، info.farsibiz@gmail.com
چکیده:   (5692 مشاهده)
به اعتقاد بسیاری از فعالان کسب و کارهای الکترونیک، این کسب و کار عبارت است از کاربردی کردن همه سیستم های اطلاعاتی برای تقویت و کنترل فرایندهای کسب و کار، این فرایندها با استفاده از فناوریهای مبتنی بر وب توسعه می یابند.... بسیاری دیگر نیز E-Business با کسب و کار اینترنتی را با E-Commerce اشتباه می‌گیرند درحالیکه این دو با هم متفاوتند...
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مدیریت اطلاعات
دریافت: 1391/3/3 | پذیرش: 1393/6/18 | انتشار: 1393/6/18

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb