دوره 23، شماره 248 - ( 10-1391 )                   جلد 23 شماره 248 صفحات 34-22 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

سبز علی یمقانی کبری. برندسازی چند حسی (زندگی در زیر سایه حواس) . ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر. 1391; 23 (248) :22-34

URL: http://tadbir.imi.ir/article-1-1316-fa.html


چکیده:   (5979 مشاهده)
در این مقاله قصد داریم مبحث برندینگ چند حسی را بررسی کرده و استراتژی شش مرحله‌ای پیاده‌سازی برندینگ چند حسی را بیان کنیم تا شرکت‌های مختلف در ایران هم بتوانند از این استراتژی در فرایندهای خود استفاده کنند و برندی حسی و جذاب برای مشتریان خود فراهم آورند. شرکت‌‌ها با استفاده از اصول برندینگ و بازاریابی چند حسی می‌توانند مشتریان جدیدی جلب کنند و مشتریان پیشین را وفادارتر سازند. این مقوله با مقدمه‌ای از شرح این مبحث آغاز و با مختصر خلاصه‌ای از حواس شش‌گانه‌ی بشری درمی‌آمیزد. همچنین در انتها با استراتژی این مقوله و نیز کاربرد این مبحث در بازار بچه‌ها و گردشگری آشنا می‌شوید. امید است آن چنان که شایسته است نیاز به درک بیشتر و بهتر ارتباطات برندینگ و بازاریابی چند حسی در صنعت مورد بحث واقع شده باشد، زیرا تحقیقات اخیر، کیفیت چندانی را در این عرصه از خود به نمایش نگذاشته‌اند. شایان ذکر است کتابی با همین عنوان توسط مؤلف در دست چاپ قرار دارد، باشد تا زمینه‌ای برای رجوع به آن در ذهن علاقه‌مندان شکل بگیرد.
دریافت متن کامل
     
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: مديريت بازاريابي و فروش
دریافت: 1392/6/5 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ماهنامه علمی - آموزشی تخصصی مدیریت تدبیر می باشد.

Designed & Developed by : Yektaweb