مدیر برنامه ریزی بازاریابی شرکت نوند ندای آسیا ، mahmoud.hafez@navand.co
چکیده: (4595 مشاهده)
همان گونه که در بخش های اول و دوم این مظلب خواندید ، قرار است در هر شماره تدبیر به چند پرسش از یکصد پرسش اساسی برای توسعه یک استراتژی موفق در حوزه بازاریابی پاسخ داده شود. در این بخش که سومین بخش از مطلب راهبردهای بازاریابی است، چند پرسش دیگر همراه با پاسخ که در حوزه توسعه استراتژیهای بازاریابی مطرح شدهاند، ارائه میشود.
دریافت متن کامل
نوع مطالعه:
كاربردي |
موضوع مقاله:
مديريت بازاريابي و فروش دریافت: 1392/6/5 | پذیرش: 1393/6/17 | انتشار: 1393/6/17